+40 726 234 342
+40 0371 177 633
Strada Dumitru Slugeru (DOAMNA GHICA PLAZA)
BL.I, parter, sector 2, Bucuresti

Mobilier pentru recepții Utility

Preț la cerere

Cu mobilier pentru recepții personalizat, creat cu atenție și pasiune pentru a îndeplini cele mai exigente cerințe tehnice și estetice ale tale, descoperi o nouă dimensiune a eleganței și funcționalității. Cu linii flexibile și dinamice, mobilierul pentru recepții vă oferă posibilitatea de a contura spațiul recepției într-un mod unic, adaptat complet la nevoile afacerii tale.

Fiecare etapă a procesului de producție este supusă unui control riguros al calității, asigurându-vă că veți primi un produs final perfect, atât din punct de vedere estetic, cât și tehnic.

Vă invităm să ne contactați pentru a discuta despre nevoile specifice pe care șe aveți și pentru a vă oferi o soluție personalizată. Echipa noastră de profesioniști este aici pentru a vă ghida în procesul de alegere și pentru a vă oferi toate informațiile de care aveți nevoie. Faceți primul pas către un spațiu de recepție perfect organizat și estetic plăcut. Sunați acum și începeți să transformați visul dvs. în realitate!

 

Categorie:

Descriere produs

Dimensiuni

Mobilier pentru recepții Utility cu dimensiuni ce variază în funcție de nevoile spațiului ce se dorește mobilat. Când plasați cererea de ofertă puteți trimite și dimensiunile aproximative de care aveți nevoie.

Materiale

Mobilierul se execută din PAL frezat pe CNC sau din MDF de 18 mm. Producătorii de PAL ne pun la dispoziție o gamă variată de finisaje, cant ABS de 2 mm pentru laturile exterioare ale mobilierului și de 0.4 mm pentru cele inferioare.

Culori

Alegeți culorile împreună cu proiectantul care preia proiectul. Comandă mobilier pentru recepții în culori de lemn natur, venghe, cireș sau altele, alese împreună cu proiectantul nostru.

Compartimentare

Compartimentarea pentru mobilă recepție poate fi adaptată în funcție de nevoile specifice ale spațiului și de cerințele activităților desfășurate în zona de primire:

  1. Suprafața de lucru principală
  2. Spații de depozitare cu încuietoare
  3. Spațiu pentru echipament tehnologic
  4. Rafturi sau etajere
  5. Spații speciale pentru documente și corespondență
  6. Scaune ergonomice

Accesorii de calitate

Toate materialele folosite sunt import Austria sub marca Blum şi supuse unui control calitativ pentru a putea asigura un produs desavarsit din punct de vedere estetic dar si sigur din punct de vedere tehnic.

Întreținere

Mobilierul se șterge zilnic cu o lavetă uscată și la nevoie, cu o lavetă umedă cu puțin detergent diluat în apă călduță. Nu este nevoie de substanțe agresive, suprafețele sunt ușor de curățat.

Recenzii


Warning: strpos() expects parameter 1 to be string, array given in /home/mmobilar/public_html/wp-includes/compat.php on line 441

Warning: preg_match_all() expects parameter 2 to be string, array given in /home/mmobilar/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 255

Warning: array_intersect(): Expected parameter 2 to be an array, null given in /home/mmobilar/public_html/wp-includes/shortcodes.php on line 256

Dimensiuni

Mobilier pentru recepții Utility cu dimensiuni ce variază în funcție de nevoile spațiului ce se dorește mobilat. Când plasați cererea de ofertă puteți trimite și dimensiunile aproximative de care aveți nevoie.

Materiale

Mobilierul se execută din PAL frezat pe CNC sau din MDF de 18 mm. Producătorii de PAL ne pun la dispoziție o gamă variată de finisaje, cant ABS de 2 mm pentru laturile exterioare ale mobilierului și de 0.4 mm pentru cele inferioare.

Culori

Alegeți culorile împreună cu proiectantul care preia proiectul. Comandă mobilier pentru recepții în culori de lemn natur, venghe, cireș sau altele, alese împreună cu proiectantul nostru.

Compartimentare

Compartimentarea pentru mobilă recepție poate fi adaptată în funcție de nevoile specifice ale spațiului și de cerințele activităților desfășurate în zona de primire:

  1. Suprafața de lucru principală
  2. Spații de depozitare cu încuietoare
  3. Spațiu pentru echipament tehnologic
  4. Rafturi sau etajere
  5. Spații speciale pentru documente și corespondență
  6. Scaune ergonomice

Accesorii de calitate

Toate materialele folosite sunt import Austria sub marca Blum şi supuse unui control calitativ pentru a putea asigura un produs desavarsit din punct de vedere estetic dar si sigur din punct de vedere tehnic.

Întreținere

Mobilierul se șterge zilnic cu o lavetă uscată și la nevoie, cu o lavetă umedă cu puțin detergent diluat în apă călduță. Nu este nevoie de substanțe agresive, suprafețele sunt ușor de curățat.

Recenzii

Nu există recenzii până acum.

Fii primul care adaugi o recenzie la „Mobilier pentru recepții Utility”

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Vizitati showroom-ul nostru pentru a discuta in detaliu conditiile de proiectare, relevare si comanda.

Pentru oferta de pret, contactati-ne prin intermediul formularului de comanda disponibil dupa ce apasati butonul Cere oferta, la telefon, sau direct la sediul nostru disponibil la adresa de mai jos:

Office – Showroom
Strada Dumitru Slugeru (Doamna Ghica Plaza)
BL.I, parter, sector 2, Bucuresti
Telefon: 0371177633 | Mobil: 0726.234.342
magnifiercrosschevron-downchevron-leftchevron-right linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram